2010. június 13., vasárnap

CSALÁD/2


Nem éreztem igazságosnak döntését, elvégre mindketten a szülei vagyunk, nem dönthet ilyen fontos kérdésekben egyedül. Kihasználva távollétüket úgy döntöttem a Cullen házban folytatom a győzködést, bár nagyjából sejtettem, a családtagok véleményét. Kiléptem az ajtón és mélyen tüdőmbe szívtam az erdő ezer illatát. Még hallottam Nessie kacagását valahonnan a folyó partjáról, egyből kedvem támadt, hogy velük vadásszak. Valójában imádtam amikor ketten voltak, mert Nessie utána mindent megmutatott nekem az emlékképein keresztül. Olyan boldog volt, hogy rám is mindig átragasztotta a jókedvet, s az ő szemével látva Edwardot olyan dolgokat tapasztaltam meg amelyeket soha azelőtt. Önfeledten boldog volt és annyira emberi… Egyfolytában mosolygott vagy éppen hangosan kacagott és a levegőbe dobálta Reneesmeet, máskor versenyt úsztak a folyó egy biztonságosabb szakaszán. Hihetetlen volt. Úgy érzem velem sosem tudott ilyen felszabadult lenni bizonyos éjszakai foglalatosságoktól eltekintve. Mintha még mindig attól tartana, hogy megbánt vagy fájdalmat okoz esetleg aggódik az épségem miatt. Piedesztálra emelt és ez sokszor olyannyira volt zavaró, mint megtisztelő és megható is egyben.
Szerettem volna, ha valamiben ő is rossz és nem annyira tökéletes, de ez lehetetlennek tűnt. Azt is szerettem volna ha látja a hibáimat és nem gondolná minden ostobaságom hatására, hogy ő csinált valami hülyeséget és nem pedig én. Úgy döntöttem megpróbálok ezen változtatni, hogy hogyan azt még nem tudom.
Az üvegpalotába belépve- sokszor emlegettem így a családi házat- farkas szag keveredett a friss étel illatával. Nem tudtam eldönteni melyik kellemetlenebb, de azt tudtam, hogy szívemnek melyik kedvesebb.
-         Jó reggelt Jake!
-         Neked is Bells, mond csak milyen érzés, hogy már nem kínoznak a rémálmok?
-         Ez meg most hogy jutott eszedbe?
-         Hm…Nemtom. Talán Nessie forgolódott egy kicsit álmában és akkor hirtelen bevillant, hogy neki is csinálhatnék egy álomfogót, hogy csupa szép vérfarkasos álmai legyenek!
-         Nagyon vicces farkasfiú! Öhm… Jake ha már itt tartunk beszélnünk kéne valami fontosról.
-         Azért ezt még megehetem vagy…?
-         Jake komolyan. Nessie-ről lenne szó.
Vicces volt látni amikor Jacob azonnal komoly képet vágott és izmait megfeszítve figyelt amikor a komoly és a Nessie szavak egy mondaton belül hangoztak el. Gyorsan legyőztem egy mosolyt, nem szerettem volna, ha figyelme alábbhagy.
-         Azt szeretném ha Reneesmee iskolába járna, de Edward teljes mértékben ellenzi.
-         Nagyon helyes! Edwardnak teljesen igaza van Bella, hihetetlen, hogy elengednéd Nessiet olyan messze a háztól ráadásul ki tudja mi minden történhet vele ha nem vigyázunk rá!
Jacob szinte remegett ahogy a szavakat kiszűrte fogai közül, mintha máris valami rosszat tettem volna, mintha elárultam volna őt vagy fájdalmat okoztam volna neki. Nem szerettem amikor ennyire hevesen reagáltak teljesen ésszerű javaslataimra csak azért, mert irracionálisan védeni akartak egy olyan gyermeket aki képességei által így is jóval az emberek felett állt.
Én is aggódtam érte, persze, hogy aggódtam ő a lányom, akinek a születése is maga volt a csoda, de a Volturi fenyegetése után már ezek a dolgok annyira veszélytelennek tűnnek számomra.
Amikor azt hittem eljön a vég, felváltva néztem Reneesmeere és Edwardra, mindkettő a lényem része és egyikük nélkül sem tudnék élni. Az iskola számomra a barátokat és a világ reálisabb részét jelentette nem pedig késdobáló gyerekeket vagy kegyetlen szadistákat.
Felálltam és az asztalnál hagytam a fokozatosan csillapodó Jake-et egyszerűen nem volt kedvem veszekedni vele, főleg, hogy ezt az eszmecserét ma már egyszer lefutattam, és tudtam, hogy ahogy Edwardnál, nála is veszett ügyem lenne.
Haragudtam rájuk, mert olyan makacsak tudnak lenni, hogy néha még rajtam is túltesznek. Halk morgás hagyta el torkomat miközben a család többi tagja után kutattam. Nem volt kedvem minden helységet szemügyre venni, bár csak egy tized másodpercbe telt volna. beleszagoltam a levegőbe és füleltem.
A Cullenek jellegzetes illata- bár mindegyik kissé eltérő volt- keveredett a benzin és a gumi szagával. - Garázs.
Mire végiggondoltam volna, hogy hova is kell mennem, már lent is álltam a luxusautók és motorok között. Alice épp az új kocsijával büszkélkedett Carlisle-nak és Esmeenek, Rose és Emett pedig szokás szerint bütyköltek valamit. Sosem értettem, hogy miért kell ennyi lóerőt egy helyre felhalmozni, amikor futva is bármikor lehagynák bármelyik méregdrága és csúcsminőségű járgányt.
Hangosan megköszörültem a torkom, mire minden aranyszempár rám szegeződött. Újfent örültem, hogy emberi létformámmal együtt az elpirulás képességét is elveszítettem.



13 megjegyzés:

  1. Remélem 1. vagyok!! :) XDD
    Szia Angyalom, itt is XD
    Nagyon tetszett és megérte várnom :))
    Nekem nagyon bejön az ahogy te Bellát képzeled, most baromi hülyén írom le, de remélem érteni fogod: az hogy értett gondolkodása, hogy mit gondol mint, anya meg feleség!És mégis ott van az "régi" Bella amit a könyvekből ismertünk meg! érthető voltam?? XDD
    Jake és Edi fiú egy véleményem..helyes XDXD
    Grat csajszim, várom a következőt!!
    (L)(L) van, tudod XDD
    Cupp

    Ui: bocs a beteg komiért!XDD

    VálaszTörlés
  2. Miért gondolja mindig mindenki, hogy hülye komit írtok? Nekem mindegyik komi nagyon tetszik, mert imádlak titeket!!! Nagyon szépen köszönöm Ancsám!! És a virrasztást is!! (L)

    VálaszTörlés
  3. Jaj ANGELöm ez is szuper lett!! :) :) Jah és kösz hogy szotál hogy fent van a feji xD :D (L) ...
    Azt tökre birtam amikor leirtad Edward és Nessie közti kapcsolatot :) meg amikor irtad hogy dobálgatja a levegőbe Nessiet :D hehe xD az édes volt *-* :) ...
    Nah meg Jake :D hát az jóó volt :D egyböl mondta hogy Igenis Edwardnak igaza van meg minden xD hihi xD hogy féltette már Nessiet :D mondjuk oké meglehet érteni Jakeet meg Edwardot is, de azért Nessie nem egy átlagos gyerek ..és amugy se sérülne meg...hmm..na mind1 xDD ...
    Köszönöm ANGEL! Szuperül megirtad!! :) CSúcs volt!
    Nagyon várom a kövit! És lécci a másik chatbe is ird ki majd ha van friss xDD :D(L)(L)(L)
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  4. Neked is köszönöm Nikkym!! Itt is, chatben is, mind a kettőben XD Nagyon hálás vagyok neked amiért mindig itt/ott vagy! és még rendszeresen olvasol meg komizol! Örök hála! (L)

    VálaszTörlés
  5. Szia, itt is!
    Ezt most olvastam, és imádtam.
    Annyi klassz lett.
    Olyan jó elképzelni Edwardot Renesmeevel ahogy leírtad, olyan édik.
    Na és az hogy Jake egyetért a sulis kérdésben Edwardal?! Nemsemmi!
    Ritka pillanatok egyike.
    Nagyon klassz lett, és iszonyúan várjuk ide is a kövi fejlit.
    Pussza

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Lizzykém! (L)

    VálaszTörlés
  7. Angyalkám:))gratulálok!! teljesen egyetértek Ancsával az érett mégis a régi Bellával kapcsolatban:)
    semmitől sem tok jobban elolvadni, mintha egy pasit gyerekkel a lezében látok:)) olyan jó volt elképzelni Edit ahogy játszik a picúrral:)
    még mindig nem sikerült túl tennem magam ezen a bevésődés dolgon.. mikor asszem Paulnak volt az a 2 éves kiscsaj? az kiverte nálam a biztosítékotXD szval Jake bevésődésénél már csak alacsonyabb decibellel üvöltöttem fölXDXD szval ezt még szoknom kell:P
    mindenesetre köszi:) csak így tovább!!
    puszi
    lusti:))

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nekem nagyon tetszik! És én amellett szavazok, h Nessie járjon suliba :D ott sok mindenből válogatjat : A, B, AB esetleg 0 xD
    Most pótoltad a BD hiányomat, mert ott egy kicsit hiányoltam Edward-Nessie kapcsolatát...itt meg?! Hát szóhoz sem jutok :D
    Itt Edward mát túlságosan is komolyan veszi az apaságot :Djó értelemben :) De azért tényleg lehetne egy kicsit felszabadultam Bellánál is->nem csak "olyan" helyzetekben (xD) áá imádom a problémákat---> kezdhetjük egy tányér (hát?) dobálóssal xD
    Úgyh hamar folytit!!!
    pux
    Katka

    VálaszTörlés
  9. Az Edwardos Renesme-s rész annyira tetszett, persze a többi is, de ez most a kedvencem lett. Annyira bennsőséges és meghitt. :) Nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok Bella össze tudja-e, hogy Nessie suliba járhasson.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Véletlenül nem Te vagy Stephenie Meyer csak álnéven? ;)
    Nagyon tetszik a legújabb blogod. Szuper!!!
    A többit is rendszeresen olvasom, csak komi írás terén nem vagyok a toppon. :( Ezért elnézést kérek. A többiek mindig olyan szépeket, és jókat írnak, hogy ahhoz már nem tudok mit hozzáfűzni.

    VálaszTörlés
  11. szia!
    nagyon tetszik ez a fejezet is:D látszik, h Bella mennyire otthonosan mozog már az üvegpalotában:D
    remélem hamarosan fény derül Nessi iskoláztatásának mikéntjére (bocsi most épp a barokk stílusról olvastam...)
    és az pedig különösen tetszett, ahogy Bella arra gondolt, h Edward mennyire boldog, és mennyit nevet, kacag, játszik stb. a gyermekükkel:D:D:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  12. Paulnak Rachel a bevésődése, Jacob nővére. Quilnek volt a 2 éves kislány Claire. ^^ xD
    Amúgy nem szedtem még össze magam egy hosszú komihoz. :D

    VálaszTörlés