2010. június 14., hétfő

CSALÁD/3


Próbáltam érthetően érvelni saját álláspontom mellett és közben minden jelenlévő családtagra hatást gyakorolni, mert szerettem volna ha mellém állnak. Pontosan ugyanúgy éreztem magam, mint amikor Edward akarata ellenére és szövetkezve családjával eldöntettem emberi létem sorsát. Akkor én nyertem, mert mellém álltak és, mint utólag kiderült nagyon is jó döntés volt. Rose végig dühös tekintettel meredt rám, de tőle pontosan ezt vártam. Egyértelmű volt, hogy imádata legfőbb tárgyát maga mellett szeretné tudni pont úgy, mint Jake vagy Edward. Bár Rose és Jake ragaszkodása kevésbé csüngött észsérveken, mint Edwardé.
Elég hosszúra sikerült monológom végén idegesen haraptam ajkamba, hogy várjam az ítéletet.
-         Ez hülyeség Bella! Most már igazán leszállhatnál erről a témáról miért kéne Nessie-t iskolába adni? Jó helyen van itt, mellettünk!
Rose… Drága Rose. Örülhetek, hogy még ennyivel megúsztam. Nem válaszoltam neki, mert mindent elmondtam az előbb, az összes „miért”-et, inkább a következő célpontomra néztem könyörgő szemekkel.
-         Bella szerintem jó ötlet, nehéz ugyan a kicsi jövőjébe látnom azért is, mert túlságosan hasonlít Jacobra és azért is, mert nagyon bizonytalan, de a homályos foltokból ítélve egyik döntés sem lehet rossz. Mi is jártunk iskolába, valószínűleg nem véletlenül- mosolygott Alice Carlisle-ra.
-         Bella én kifejezetten szeretném ha Reneesmee más környezetet is megismerne, én támogatlak- mondta Carlisle és közelebb lépett, hogy megöleljen.
Esmee és Emett is mellettem álltak, előbbi azon a véleményen volt mint Carlisle, utóbbi pedig azért, mert már kicsit unta, hogy Rosalie többet foglalkozik Reneesmee-vel, mint vele.
Jasper azonban meglepetést okozott nekem és Alice-nek is. Nemmel válaszolt, s csupán azzal tudta indokolni, hogy Nessie.nek olyan kisugárzása van ami az ő auráját szinte kényezteti. Erre nem számítottam és eléggé önzőnek tűnt számomra, bár Jass-re nézve olyan sóvárgást láttam szemeiben amit máskor csak a vér szaga tudott előcsalni.
Magamban lassan számolni kezdtem, mert totálisan sikerült összezavarodnom.
Támogatnak: Alice, Esmee, Carlisle és Emett.
Ellenzik: Edward, Jacob, Rose és Jasper.
Ez így nagyon nem jó. Holt verseny. Persze magamat nem számoltam bele, de ez nem lesz elég Edward meggyőzéséhez.
Mindenkinek megköszöntem a figyelmet majd csalódottan visszasétáltam a nappaliba. Úgy döntöttem én is vadászni indulok, mert valahogy a csalódottságtól mindig megéheztem még ember koromban is. Nem állt szándékomban Edward apa-lánya pillanatát zavarni, inkább más területekre indultam élelem után kutatva. 


/ Még írok hozzá/

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett ANGEL!! :D :D Igaz tényleg kivsit rövid de nem baj!! :) :) Nekem tetszett!! :)
    Hát igen gondoltam hogy Alice nem fogja ellenezni a dolgot :D de hogy Jasper? :O :P na meg az az indok xDD :P...hmm.. vicces volt xDD :D ...na mind1xDD
    Nah basszus és holt verseny lett! A francba!! :D xD Erre nagyon kivi leszek hogy most akkor mi lesz ezzel az iskola dologgal xDD :D ..na jó már nem tok mit irni xD bocsi ANGELöm :/ xD...
    IMÁDTAM!! (L)
    És köszi!!! (L)
    Téged is imádlak ám!! :)(L):)
    Pusszz (L)
    Nikky
    UI:tudom gagyi komi lett :S :/ ...sorry drága :/ (L)

    VálaszTörlés
  2. Tádám! :)
    Szia Angyalom..még mindig nem tiszta akkor mi is lesz a gyerekkel XD
    De ő mit szól hozzá?? :D
    Nagyon tetszett..és várom a folytatást!
    Jasper viselkedésében pedig volt valami fura..vagy nem???XD
    A többiek pedig nem meglepő hogyan voksoltak :)
    Grat csajszim!
    (L)(L)

    VálaszTörlés
  3. KÖSZI CSAJOK AZ ISMÉTELT VIRRASZTÁST, MEG MINDENT (L)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    na, nekem ez is tetszett:D
    remélem azért a Nessie-t is megkérdezik:D:D:D
    és a vége az nagyon jó lett, sztem:D, ahogy Bella megéhezik a csalódottságtól:D
    várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Sztem magát Bellát is bele kellene számolni...de várjunk csak Edward nem adna meg mindent, azért, hogy Bella boldog legyen? vagy már ezt a helyet Nessie képviseli? És tényleg meg kellene kérdezni Nessie-t is! :D

    pux
    Katka

    VálaszTörlés
  6. ez is nagyon jó lett XD csak ismételni tudom magamat xD
    szerintem is meg kéne kérdezni Nessiet.. bár sztem ő tuti benne lenneXD
    Jasper meg azzal az indokkal XDXD
    de tényleg.. k is jártak suliba.. nem is egyszer...akkor most mi a gond ezzel??
    várom a folytatást:)
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Remek, imádom:)
    Filmben is megcsinálhatnák:))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Katka, Lusti és Roni!! (L)

    VálaszTörlés
  9. Imádom, csak méééééééééég!
    Kíváncsi vagyok mi lesz ezzel a suli dologgal így hogy döntetlen lett.
    Nagyon várjuk a továbbiakat.
    Pussz drágám! (L)

    VálaszTörlés
  10. Na ezt nem gondoltam volna, hogy Jasper ellenezni fogja a dolgot. De tuti, hogy egy kis női praktikával Bella jobb belátásra bírja majd Edwardot is. :)
    Jaj Angyalka lehetne egy aprócska kérésem? Ha jól láttam, akkor nincs kint a Robsten oldalon ennek az oldalnak a linkje. Nem tennéd ki oda is majd, mert úgy könnyebb lenne megtalálnom, mert így vissza kell keresgélnem. Előre is köszönöm.
    Még valami! Várom a folytatást! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó és szerintem Nessie mindenképp járjon iskolába és ott mégis adódhatna vmi bonyodalom mondjuk vkki meglátja h vámpír(csak félig) de ez a te story-d Angyalka ez csak egy ötlet volt PUSZY

    VálaszTörlés
  12. Hú ez nagyon jó! néha az az érzésem hogy ezt Stephenie írta!:D kíváncsi vagyok a folytatásra(magára az egész történetre,mert az előszó eléggé felcsigázott!:D)

    VálaszTörlés